Качество на достъпна цена

Оценка 80/100
Плюсове
Добър дизайн и цена
Качествена батерия
Бързи Android обновления

Минуси
Няма много съдържание за 21:9 екрана

През последните години Motorola се наложи като производител, който фокусира усилията си основно върху достъпни смартфони с отлични характеристики, напълно достатъчни за средния производител. Според компанията, която е част от Lenovo, повечето клиенти не са готови да плащат хиляди за последния флагмански модел. Явно е на прав път, защото G-серията й в ниския и средния клас е продала над 70 млн. смартфона от излизането си през 2013 г., и то преди дебютиралите през април тазгодишни модели. Сега Motorola увеличава усилията си в средния клас с новия Motorola One Vision, с който не крие амбициите си да привлече още повече потребители към марката, и то без висока цена.

Бизнес – Източник: capital.bg

Свързани новини

Турската компания Sisecam ще разширява производствотото си в…

Bulgaria

Продажбите на Jumbo в България са нараснали с над 20%

az

„Въгледобив Бобов дол“ е обявена в несъстоятелност

az

Публикувай коментар

* Във връзка с решение на Европейския съд в Люксембург, ви уведомяваме, че авторът на коментара под тази статия носи съдебна отговорност за послания, които са нецензурни, насаждат омраза, призовават към насилие или са клеветнически.