Още 2000 клиенти на ЧЕЗ Разпределение без ток заради скъсан кабел в София

При несъобразени изкопни дейности фирма скъса кабел 20 киловолта, собственост на ЧЕЗ Разпределение, и на 19 август по обяд остави без електрозахранване близо 2000 клиенти на дружеството на територията на столичния квартал „Младост 4“, сред които има и важни стопански потребители. Дежурните екипи на ЧЕЗ Разпределение възстановиха електрозахранването за 1 час и 4 минути. За нанесените материални щети ще бъде съставен констативен протокол.

Това е втори случай в рамките на един ден, в който в резултат на несъгласувани изкопни дейности, се нарушава ежедневието на столичани. По-рано в понеделник беше скъсан кабел на ЧЕЗ Разпределение, захранващ близо 6300 жители на кв. „Овча купел“, а на 15 август при несъгласувани изкопни и ремонтни дейности на територията на сградата на ВиК-София беше прекъснат кабел средно напрежение, в резултат на което без електрозахранване останаха клиенти на компанията в софийските квартали „Дружба“ и „Горубляне“, както и в село Герман.

ЧЕЗ Разпределение призовава за спазване на изискванията на дружеството при извършване на подобни дейности с цел осигуряване на спокойствието на гражданите.
Информация за стартиращи изкопни дейности трябва да се подава поне две седмици предварително на телефон 0700 10 010 или на имейл klienti@cez-rp.bg.

 

Свързани новини

Четвърти студент получи стипендия от ЧЕЗ

az

Ще поскъпнат ли тарифите на такситата в страната?

az

Почитаме Света мъченица Татяна

az

Публикувай коментар

* Във връзка с решение на Европейския съд в Люксембург, ви уведомяваме, че авторът на коментара под тази статия носи съдебна отговорност за послания, които са нецензурни, насаждат омраза, призовават към насилие или са клеветнически.